nordic eyes exhibition

igår hade vi sovmorgon och ledig dag fram till middagen som vi åt på kinesen mittemot tcg. gott!!

mika på vår standardgata hem. här införskaffas frukt dagligen, en och annan yoghurt och massiva mängder kakor.

vi tog oss till vad vi trodde var ett tempel down town. visade sig vara mer lusthusaktigt. men fint.

här kan man stå och skrika sånger på sina kompisar i ett hörn.


det helt underbara skräddarparet som hjälpt mig i mitt projekt och varit fantastiska!!


hedvig. sjukt begåvad och graciös.



så var den utställningen över och avklarad. känns kul. och äg. och är så himla glad att jag gör mitt projektarbete här i kunming med just de här människorna och inte någon annanstans. med någon annan. är så tacksam, glad, och de här veckorna här utan tvekandragit ut mig på längden.
Trackback
RSS 2.0