hönsfötter och vitmålade trädstammar.

produktiv dag. promenerat och strosat. skadat vänsta knät och båda händerna. tagit ut min ilska i bändande av grov ståltråd. ätit muslimskt. pratat på english corner. lyssnat på disneymusik i rummet med mika och smidit planer. finner mig i livet och försöker att inte spekulera i ifall fem dagar är en lång eller kort tid.
edit: ny skada. brände just stjärten av mig på elfilten som var glömd på. yes. botar med filmgos (panic in needle park) och en kopp grönt på det så. spik.

idag var signzor sjuk. det var tråk; när jag för en gångs skull höll hus i ateljén var hon inte där.

Kommentarer
Postat av: signe

sötnöt!

2012-01-11 @ 02:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0