dagen


jag och mika blev avlämnade av taxi i någon form av bortsprängt getto. trisst ju.

men inga deppiga miner. fann någon marknad som ska tas en närmare titt på en annan dag.

kom fram. köpte typ. åt. tog en bild. tog en taxi. win.

på kvällskvisten stötte jag och mika på flora, signe och cornelia hos skräddaren. även en helskoj amerikan som hade ett café. så vi ringde ned felix och drog dit allihop. käkade french fries och drack cola. YES säger jag bara. dumplings är inte min bag. någonstans. 


en het grej är att krångla till sugrören så mycket som möjligt här i kunming. tror det är till för att förvirra.

godnattpussen.
edit: nu är det jabba the hut kväll i rummet. jag och mik lökar satan. värmer skumtomtar på värmeelementet och gråter av skratt (och för att man i regel gråter i kombination med lök).

Kommentarer
Postat av: erika

vet ej om det är jag eller skype men: adda mig istället låhl. erika.ingelsson <3<3<3

2011-12-27 @ 23:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0