onsdag. min första dumpling är inmundigad!


idag åkte vi till Green Lake Park. helt underbar park med massa kultur! folk spelade fiol, keyboard och trummor och pysslade med det ena och det andra i buskarna.
det var schtekväder och vi tog av oss lager efter lager och fyllde blad i skiss- och loggböcker. 

sötaste tjejen som ville fota med flora. hon bokstavligen skuttade av lycka när hon fick det!

cornelia tjillar i helfräna brills vi fyndade i lägenheten. (läs: bax)

en kvinna med sitt väldigt lilla barn, alldeles för högt upp i luften, utövade akrobatiska konster som ett djur. världen är trasig.

jag, alice och cornelia gav oss iväg och letade vegzor food. inte helt lätt. och när väl rätt mat kom var det en bunke med nudlar och brutalt styckade kycklingar. (ps. slumpade bort min måltid)

vi traskade in i en gammal gammal gränd där det tillvärkades skyltar.


LYSTRING LYSTRING: (kommer ev. dra tillbaka detta) tror jag har börjat tycka att en del barn är söta..  

hungrig arven.

alice fick en superbright idé mitt i bokmarknaden
 
hääär kan man dansa.

här tillhör det snarast ovanlighterna att inte ha en kamra efter sig (vi är ju aliens lix. häftiga dvs).

sen hittade vi en marknad nära down town där de sålde allt möjligt krimskrams i alla guds färger. vackert.

Kommentarer
Postat av: sophie

åååh!! spännande!! fina du!!

2011-12-21 @ 20:48:20
Postat av: A L M A S F O T O

ååh va härligt. jag vill också resa nu!!

2011-12-21 @ 21:03:13
URL: http://Http://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: maria

älskling!!! så himla bra!! jag har vaccinerat mig inför bangladesh nu förresten!! miss u!!

2011-12-22 @ 10:27:44
Postat av: ebba

asså bilden på arvid gjorde min dag!

2011-12-22 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0