NOODLE LOVIN'

grabbs! det har vandrats i down town. investerats i kinestiska sim-kort (nu är jag enbart kontaktbar för chinese people och andra katter. svea.andersson1 är därför ett fett namn att lägga till på skypeskrället), diskuterat allt från kinesisk politik och utbildning till poeter, wiskey och livet i allmänhet med folks på english corner (som är som anordnade samtal som vi håller i och kines kommer till, dricker te och övar engelska med oss jättar från europa som har isbjörnar som husdjur). feta vaskpucken på utemiddag idag, för att istället vandra kunmingsgator i kvällsluften och köpa hem frickin' noodles och andra vesäntligheter till kammaren så att säga. det är här den unga natten spenderas atm. black keys tighen up utgör mitt, cornelias och signes livssoundtrack.
(dagens insikt: kinesiska barn har i regel väldigt lite haka, väldigt mycket kinder och är oerhört nussiga) nu åker skissboken fram för kollektivt inspirationsgos. puss.

Pix: jättebaxade av Cornelix

Kommentarer
Postat av: signe

åh, fan vad fint det här är. Jag är så lycklig att du är här med mig och alla andra! Puss och god naaaaaaaat!<3!

2011-12-19 @ 17:27:16
URL: http://signeikunming.blogg.se/
Postat av: erika

åhh du använder nussigt= nussighetsfaktor slår i taket. saknar dig osv, väntar på surikaten. keep on rockin!!!!!!!

2011-12-20 @ 00:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0